Positieve geluiden uit de motorhandel. Waar hoor je ze nog? Nou; bij Motoport Hengelo bij voorbeeld. Motoport mensen hebben blijkbaar nog zeggenschap in hun eigen bedrijf.
Goos Bos bijvoorbeeld verkocht dit jaar 300% meer Ural combinaties dan vorig jaar en scoorde zelfs een verkoopstijging van 400% als importeur van CR&S motorfietsen. CR&S staat natuurlijk voor: Café racers & Superbikes.
Die Urals zijn natuurlijk af fabriek al klassiek, maar in hun jongste vorm gewoon inzetbaar zonder dat de eigenaar er drie rechter handen voor moet hebben.
De CR&S fietsen zijn handgemaakte unikaten. En de Duu, van ’twee’, heet zo naar het aantal cilinders
Die DUU is een unieke motorfiets. Niet alleen door zijn afkomst, de fabriek van CR&S die bekend staat om zijn hoge afwerkingsniveau en exclusiviteit van haar producten, maar ook omdat voor het eerst twee eigenschappen in de motorwereld gecombineerd worden; een sportief rijwielgedeelte in Italiaans ontwerp aangedreven door een “gespierd” Amerikaans big-twin motorblok. De luchtkoeling en door stoterstangen bediende kleppen geven het motor-blok een eerlijk karakter en een uitstraling die verband legt met een rijke historie van motorfietsproductie. Anders gezegd: die fietsen zijn pure porno.
Maar de DUU is niet alleen een motorfiets voor de grote wegen. Het rijwielgedeelte geeft rijeigenschappen die elke verwachtingen overtreffen. Het is ontworpen om op elke wegtype een geweldig rijgevoel te garanderen; niet alleen op de grote wegen maar ook op de kleine bochtige B-wegen en smalle bergpassen. De DUU is een innovatieve motorfiets; modulair opgebouwd met gebruik van duurzame materialen en componenten en voorzien van een sterke en betrouwbare motor. De harmonieuze en innovatieve vormen worden met kwalitatief hoogstaande delen gecombineerd.
Natuurlijk is ook de DUU volledig aan te passen aan de wens van de consument. Zo is de zitpositie aan te passen, de vering volledig instelbaar en is er een ruime keuze in accessoires.
De DUU is verkrijgbaar als eenzitter en als tweezitter.
En zo’n ding is vanaf de eerste financieringstermijn een gegarandeerde klassieker. Je moet hem gewoon 25 jaar koesteren en hem af en toe eens uit laten.
En wanneer je je af vraagt wat zoiets nu moet kosten?
Dan kan je hem sowieso niet betalen…
www.motoporthengelo.nl